This can be done in a variety of ways. Here's one.
let
Source = Table.FromRows(Json.Document(Binary.Decompress(Binary.FromText("i45WMlTSUTIwMNAzMACxHJOSgWREZRVI1FAPiIwMjAyUYnWilYzQFaYgVBqhqDSGqzRCN9IYqtAQrNAEi8LwClQjISpN4SqN0Y0EKjQCKTQCKzTDq9AYqjAWAA==", BinaryEncoding.Base64), Compression.Deflate)), let _t = ((type nullable text) meta [Serialized.Text = true]) in type table [Row = _t, #"Document number" = _t, Title = _t, Name = _t, #"Date of change" = _t]),
#"Changed Type" = Table.TransformColumnTypes(Source,{{"Row", Int64.Type}, {"Document number", type text}, {"Title", type text}, {"Name", type text}, {"Date of change", type date}}),
#"Grouped Rows" = Table.Group(#"Changed Type", {"Document number"}, {{"Min Title", each List.Min([Title]), type nullable text}, {"Max Title", each List.Max([Title]), type nullable text}, {"Min Name", each List.Min([Name]), type nullable text}, {"Max Name", each List.Max([Name]), type nullable text}}),
#"Added Custom" = Table.AddColumn(#"Grouped Rows", "Changed", each [Min Title]<>[Max Title] or [Min Name]<>[Max Name]),
#"Removed Other Columns" = Table.SelectColumns(#"Added Custom",{"Document number", "Changed"})
in
#"Removed Other Columns"